- CEL SZKOLENIA
- PROPONOWANA METODA
- Zaczynam od początku, lub zaczynam po długiej przerwie. Najważniejsze jest dla mnie szybkie przełamanie bariery komunikacyjnej. Liczę na szybkie rezultaty.
- Metoda komunikacyjna uzupełniona o metodę audiolingwalną.
- Moim celem jest rozwój umiejętności komunikacyjnych, zwiększanie płynności mówienia, poszerzanie zasobu słownictwa
- Metoda komunikacyjna połączona z elementami metody audiolingwalnej i metody bezpośredniej.
- Za miesiąc zaczynam pracę w centrali naszej firmy w Londynie, zależy mi na szybkiej poprawie umiejętności z zakresu języka angielskiego. Szacuję, że w tej chwili jestem średniozaawansowany.
- Metoda bezpośrednia – TOTAL IMMERSION (totalne zanurzenie w języku)
- Pracuję w dziale prawnym – znam dobrze język angielski, ale czasem brakuje mi znajomości specjalistycznego słownictwa i formalnych struktur do zastosowania w dokumentacji służbowej.
- Metoda komunikacyjna uzupełniona o metodę gramatyczno-tłumaczeniową (w wybranych okresach przewaga metody gramatyczno-tłumaczeniowej)
- Znam dobrze język, ale chcę poszerzyć moje umiejętności w zakresie języka biznesowego, chcę również poszerzyć zasób słownictwa charakterystyczny dla pracy w mojej branży.
- Metoda komunikacyjna uzupełniona o elementy metody bezpośredniej i gramatyczno-tłumaczeniowej.
- Chcę mieć kontakt z językiem i cały czas rozwijać swoje umiejętności. Zależy mi zarówno na komunikacji w zakresie ogólnym jak i na komunikacji biznesowej.
- Metoda komunikacyjna z elementami metody bezpośredniej.
Powyższa lista jest pewnym rodzajem przewodnika – wybór najlepszej metody możliwy jest po przeprowadzeniu szczegółowej analizy potrzeb grupy szkoleniowej, a także indywidualnych potrzeb i możliwość każdego uczestnika grupy.