Kompleksowa obsługa językowa firmy

Klienci Advantage otrzymują kompleksową obsługę w zakresie usług językowych. Zapewniamy naszym Klientom 100% outsourcing oraz doradztwo we wszystkich obszarach i działaniach związanych z wykorzystywaniem języków obcych w biznesie, a także poza nim.

Gwarantujemy nie tylko kompletne usługi szkoleniowe, ale również:

  • tłumaczenia pisemne i korekty językowe;
  • tłumaczenia ustne oraz pełną językową obsługę konferencji i innych wydarzeń;
  • wsparcie językowe w trakcie rozmów i negocjacji biznesowych;
  • konsultacje językowe: telefoniczne, mailowe lub z wykorzystaniem SKYPE;
  • audyt językowy;
  • wsparcie procesu rekrutacji.

Klienci Advantage korzystający z pełnej obsługi językowej zyskują:

  • stały dostęp do specjalistów językowych a dzięki temu  możliwość wykorzystania ich wiedzy i doświadczenia;
  • możliwość obniżenia kosztów operacyjnych;
  • możliwość wykorzystania atrakcyjnych stawek i rabatów.

Jeśli są Państwo zainteresowani dołączeniem do grona naszych Klientów serdecznie zapraszamy do kontaktu. Po analizie Państwa oczekiwań i potrzeb przyjemnością przygotujemy kompleksową ofertę.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem (22) 412 00 01 lub 0 604 115 420 oraz mailowo: renata.kasperek@advantage.asm.pl