Współpracę z każdym naszym nowym Klientem rozpoczynamy od dogłębnej analizy potrzeb i oczekiwań. Interesują nas trzy perspektywy:
Perspektywa firmy:
- Założenia biznesowe związane z rozwojem pracowników;
- Cele do osiągnięcia w ustalonym czasie;
- Zasady uczestnictwa w projekcie szkoleniowym;
- Zasady dotyczące weryfikacji osiągniętych postępów i kontrola zwrotu z inwestycji.
Perspektywa grupy szkoleniowej:
- Określenie profilu grupy szkoleniowej na podstawie analizy potrzeb lub/i diagnostyki kompetencji;
- Weryfikacja poziomu zaawansowania;
- Wspólne ustalenie zasad kontroli postępów;
- Wynegocjowanie wspólnego stanowiska odnośnie słownictwa specjalistycznego.
Perspektywa indywidualnego kursanta:
- Zestawienie potrzeb grupy z potrzebami indywidualnego kursanta;
- Weryfikacja poziomu zaawansowania względem grupy;
- Diagnostyka ewentualnych problemów – propozycja ich rozwiązania;
- Wybór najlepszych technik pracy (motywacja, wspomaganie pamięci, dodatkowe materiały, dodatkowy czas lektora).
Jak wybrać najlepsze szkolenie? Bardzo prosto? Wystarczy zatrudnić specjalistów, którzy będą potrafili wsłuchać się w Państwa potrzeby, przeprowadzić poprawną analizę i na podstawie wyciągniętych wniosków zaprezentują wachlarz możliwości oraz najlepszych rozwiązań i narzędzi.
Stosowane przez nas narzędzia umożliwiają skuteczne i szybkie przeprowadzenie analizy potrzeb bez konieczności angażowania czasu działu szkoleniowego Państwa firmy.
Kolejnym etapem jest analiza wyników i wyciągnięcie wniosków, które umożliwią nam sformułowanie założeń szkoleniowych. Założenia te mają charakter ramowy i stanowią podstawę do przygotowania indywidualnych programów szkoleniowych dla każdej grupy.
Indywidualizacja procesu nauczania to jedna z podstawowych korzyści organizacji zajęć językowych typu in-corporate.