Jak pracujemy

Dydaktyka dla biznesu

W biznesie liczy się efekt i tak samo podchodzimy do naszych szkoleń. Zawsze zaczynamy od sformułowania oczekiwanych rezultatów, a kończymy na podsumowaniu, czy pożądane zmiany w kompetencjach rzeczywiście zaszły. Podstawą naszej dydaktyki jest Goal Oriented Method, czyli metoda nauczania zorientowana na cel.

  • Jak to się zaczęło?

    Kiedy w 2009 r. podejmowałam decyzję o stworzeniu Advantage, wiedziałam, że nie będzie to tradycyjna szkoła językowa. Nasze doświadczenia skupiały się na pracy z dorosłymi i właśnie w tym obszarze chcieliśmy rozwinąć skrzydła. Od początku rozumieliśmy, że firma to nie szkoła i że kursanci chcą uczyć się na swoich warunkach. Efektem wsłuchiwania się w głosy klientów jest właśnie Goal Oriented Method, czyli metoda zorientowana na cel.

    Renata Kasperek

    Dyrektor Zarządzająca

  • Jakie są główne założenia GOM?

    Język obcy ma być pomocny, a nie wywoływać stres. To narzędzie komunikacji, które ma działać zgodnie z intencją użytkownika i potrzebami określonymi przez biznes. Jesteśmy świadomi, że pracujemy ze specjalistami w swoich branżach i jesteśmy dla nich po to, aby pomóc w realizacji konkretnego celu. Aby go osiągnąć, zebraliśmy nasze doświadczenia na polu edukacji dorosłych, wsparliśmy je elementami nowoczesnej metodyki i uzupełniliśmy biznesowym know-how.

    Małgorzata Ignasiak

    Dyrektor Metodyczny

  • Co wyróżnia naszą metodę?

    Współpraca z klientami biznesowymi skłoniła nas do zupełnie nowego spojrzenia na metodologię nauczania języków obcych. Jej podstawą jest osiągnięcie celu przy jednoczesnym uwzględnieniu dwóch bardzo ważnych czynników: czasu i kosztów inwestycji. Kursy typu in-company nie są po prostu regularnymi zajęciami akademickimi i mamy tego pełną świadomość.

    Irmina Mędrzycka

    Dyrektor Działu Organizacji Szkoleń

Założenia Goal Oriented Method

  • Indywidualizacja

    Możesz łączyć różne rozwiązania dobierając je pod kątem określonych grup pracowników, a my doradzimy Ci, co sprawdzi się najlepiej. Wiemy, że firma to nie szkoła i potrafimy właściwie określić priorytety.

  • Motywacja

    Motywacja to magia. Konieczność używania języka obcego w codziennej pracy to najlepsza forma zachęty do nauki.

  • Praktyka

    Praktyka czyni mistrza. Programy tworzymy w porozumieniu z biznesem, dlatego nasze projekty skupiają się na praktycznych umiejętnościach.

  • Systematyczność

    Regularny kontakt z językiem to klucz do sukcesu. Zawsze dbamy o to, aby omawiane tematy były ciekawe, a wykorzystywane narzędzia nowoczesne i proste. Dzięki temu łatwiej osiągniesz zauważalne efekty.

  • Emocje

    Nuda i sztampowe zajęcia to pierwszy zabójca motywacji do nauki. Bez emocji nie ma nauki. I u nas w pozytywnej atmosferze uczymy się na błędach i skutecznie je eliminujemy.

  • Rozwój

    Warto cyklicznie weryfikować potrzeby. Projekty szkoleń językowych powinny podążać bowiem za pracownikiem i zmianami w biznesie. Nie zawsze potrzebne są też tradycyjne, regularne lekcje. Czasami warto rozważyć inne możliwości kontaktu z językiem i rozwoju w tym zakresie.

Sprawdź, jak skuteczna jest nasza dydaktyka

Poznaj ofertę